poniedziałek, 2 grudnia 2013

Kilka słów na początek.

Witam wszystkich w mojej historii!:) Przez czytanie i uzależnienie się od opowiadań ff (nie tylko na temat OD), postanowiłam wrócić do swojego starego hobby i zacząć przelewać wyobraźnie na klawiaturę! Opowiadania prowadziłam 2-3 lata temu, dużo ludzi powiedziałoby na ten temat sporo niemiłych rzeczy, wyśmiałoby to co robię i to co robią autorki ff, które czytam. Przecież mam już 18 lat, a zajmuję się snuciem nierealnej historii! Kochane dziewczyny, te które piszą, chcą pisać lub pisały, nie macie czego się wstydzić!

Ot tyle na wstępie, mam na imię Rozalia i zapraszam Was do mojego świata:)
Prolog powinien pojawić się tu jutro.
Chętnie przeczytam Wasze opowiadania, prosze o linki w spamowniku i wyjątkowo pod tym postem.
Całuję, Roz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz