wtorek, 3 grudnia 2013

Prolog.

- Mamo! - krzyknęłam wchodząc do mieszkania rodzicielki, pośpiesznie zdjęłam sandałki i weszłam do salonu.
- El kochanie, cudownie że Cię widzę! Twój ojciec jest w pracy, a ja siedzę sama i nawet nie mam się do kogo odezwać, jeszcze niedawno szłaś pierwszy dzień do szkoły, a teraz przyciągnąć Cie do domu to jakaś czarna magia - spojrzałam na swoją ukochaną mamę i posłałam jej uśmiech - co Cie do mnie sprowadza?
- Wczorajszy dzień był istną tragedią, muszę się komuś wygadać, padło na Ciebie. - mój humor zmienił się w 5 sekund, nawet to że jestem w bezpiecznym miejscu, daleko od niego już nie pomaga.
- Co się stało mała? - mama poklepała miejsce na kanapie, po czym szybko na niej usiadłam i ciężko wzdychając, wtuliłam się w Alice. Postanowiłam zebrać myśli i powiedzieć jej wszystko od samego początku.
- Wczoraj rozmawiałam z ..

***
Hej kochani! Prolog jest kawałkiem któregoś z rozdziału, tylko tyle mogę na razie zdradzić, mam nadzieję że zachęci on Was do tego by dowiedzieć się z kim rozmawiała Eleanor :) Jeszcze dziś dodam kontakt do mnie i uzupełnię linki, czekam na Wasze opowiadania i komentarze:) Ściskam, Rozi


 


2 komentarze:

  1. ja. chcę. już. pierwszy. rozdział. teraz. już. NATYCHMIAST! xd
    i chociaż to tylko króciutki fragment to ja już wiem, że to oopowiadanie będzie należeć do listy moich ulubionych ;)
    czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Kochana <3
    Natrafiłam na link do bloga w komentarzu pod rozdziałem Darka, haha :D
    Zapowiada się naprawdę świetnie i już wiem, że będę stałą czytelniczką :)
    Mam nadzieję, że 1 rozdział dodasz szybko.
    Pozdrawiam i życzę Ci weny xx

    OdpowiedzUsuń